مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه:
مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: محل کار کارگران و کارکنان مشاغل مختلف در صورت عدم ارائه کارت واکسن کرونا پلمب خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ 03 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص بازرسی از اماکن و مشاغل در دوران کرونا، اظهار داشت: از پایان سال ۹۹ با ورود کرونا به کشور، دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی هم از طریق وزارتخانه به دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد.

وی ادامه داد: از ابتدای ورود بحران کرونا به استان بیش از ۸۰۱ مورد بازدید از اماکن، صنایع، ادارت، سازمان‌ها، جایگاه‌های سوخت، دفاتر پیشخوان، بانک‌ها و... صورت گرفته که منجر به صدور ۱۱۶ هزار اخطار بهداشتی شده است.

مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: با ارجاع بیش از ۲۴ هزار مورد از این اخطار‌ها به مراجع قضایی، در این مدت بیش از ۲۲ هزار مورد پلمب صورت گرفته است.

وی اشاره‌ای به عدم تناسب تعداد بازرسان با تعداد مشاغل داشت و گفت: در سطح کل استان ۳۵۰ بازرس داریم که حتی در روز‌های بازدید هم برای آن‌ها شیفت تعیین می‌شود.

کرمی اولویت این بازدید‌ها را در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی استفاده از ماسک رعایت و فاصله‌گذاری اجتماعی عنوان کرد و افزود: ۱۵ هزار بازدید مشترک هم با سازمان‌های صنعت و معدن، اتاق اصناف، دامپزشکی، شهرداری و اتحادیه‌ها در سطح استان انجام شده است.

وی از کارگران و کارکنان مشاغل مختلف خواست، کارت واکسن خود را با تزریق حداقل یک نوبت واکسن به همراه داشته باشند تا از تعطیلی و پلمب مکان محل کار خود جلوگیری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار